måndag 18 februari 2013

"Hej omotivationen - Välkommen"

 Nu har jag suttit med en inlämningsuppgift till exarbetet i ett par timmar.
Den är nu klar men jag har redan kört igång med nästa uppgift... puuh!
Aldrig får man en paus, här ska det köras på direkt menar lärarna.

 Men, för någon timme sedan tog det bara STOPP.
Har fastnat helt, vet vad jag ska göra, har fem böcker som
jag ska gå igenom plus en massa vetenskapliga artiklar... men jag är så omotiverad.

Problemet är att det finns så mycket annat kul att göra!
Som till exempel baka kladdkaka.

Daniel var nästan villig att skjuta upp flighten i eftermiddag för
att stanna hemma å äta ;) Men jag fick äta själv:)

Finns som sagt så mycket annat som lockar.
Dags att forsätta med studierna!
Vill sätta igång å läsa en ny bok.
Men jag måste sitta med arbetet...
Och tänk så gott med ett fotbad på det!!!
Fast jag skulle ju egentligen inte...
Neeej... nu sätter jag på vattenkannan för här ska badas ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar