torsdag 21 juli 2011

Om oss!


Den 16 januari 2009 träffades jag, Lina och Daniel första gången.
Vi blev tillsammans strax därefter. Daniel bodde på västkusten och jag på östkusten så vi hade distansförhållande i tio månader = "been there done that".
 Efter tio månader flyttade jag till Daniel och vi blev sambos på riktigt!
Våren 2011 fick Daniel beskedet om att han fått ett jobb som serviceingenjör i Norge.
Detta jobb innebär att han är ute och reser flera hundra dagar om året över HELA världen.
Nu har vi återigen ett distansförhållande. 
Jag studerar till Butikschef samtidigt som jag har ett extrajobb.
Vårt gemensamma mål är att jag efter mina studier eventuellt flyttar upp till Norge så att jag och Daniel får ett hem tillsammans även om han är ute och reser en hel del.

Nu vill jag dela med mig av mitt liv som "gräsänka" och berätta om hur ett förhållande är när man är ifrån varandra i stort sett hela tiden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar