söndag 17 februari 2013

Underbara helg!

Återigen har en helg som man inte vill ska ta slut tagit slut.
Men jisses så grymt bra den har varit!
Robert och Tina kom i onsdags och åkte idag, det blev en riktigt långweekend.
Vi åkte skidor på torsdagen och fredagen.

 Jag och Tina :)

Robert var riktigt laddad för skidor och imponerad av vår backe :D
Det finns faktiskt ett antal nedfarter ;)

Jag och Älskling.

I backen med utsikt över hela Kongsberg.
Det var så underbart härligt att åka skidor! Kommer bli många fler
gånger som vi gör det. Nästa år blir det lätt ett säsongskort :D

Vi tog lite fika/mat i värmestugan.

Hemmagjorda köttbullar på en bädd av bostongurka, mumsigt!
Det blev också chokladmjölk och "norska kanelbullar" gjorda av tunnbröd,
smör, kanel och socker.
 

Något slitna efter timmar i backen :D

Nu är det söndag och Robert och Tina har kört mot Sverige.
Jag och Daniel är hemma.
Jag ska köra igång med skolan nu och Daniel är ute i boden och fixar.
Imorgon beger han sig iväg på jobb men jag stannar kvar här några dagar till:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar