onsdag 20 februari 2013

4 år.

Just idag är det fyra härliga år sedan jag och Daniel blev
tillsammans. Vi var i min lägenhet i Stockholm när
vi kom fram till att vi nog ändå var pojk-och flickvän:)


 Sen var det fullt ös!
Exakt ett år senare förlovade vi oss:D

 Strax därefter kom beskedet att Daniel fått jobb i Norge och
 planeringen av flytt dit drog igång.


 Sen gick det en tid... och den 16 december 2011
friade Daniel till mig!

 Planering för bröllop, för flytt och full upp med mina studier gjorde att
våren 2012 gick hur fort som helst och snart var det
den 2 juni 2012 = bröllopsdagen!


Det blev ett "ja" från båda två, vilken tur ;)

Iväg på bröllopsresa till Aruba två dagar efter bröllopet.


Nu har det snart gått ett år sedan vi gifte oss!
Daniel och jag ser framemot många, många fler år som gifta!
Skål för oss :D

(Ska tilläggas att det faktiskt var Daniel som ringde mig först idag och
"grattade" oss båda, mycket imponerande ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar