lördag 23 februari 2013

Löprunda med bonus!

 Löprunda - check!
Nu jäklar är jag igång :D 
Riktigt tungt i början och i slutet men det var det värt!

Helt redo! Hade allt man behövde för en löprunda :D
Min väst är jag supernöjd med - 150 spänn på H&M;)
Efter löprundan körde jag styrka. 15 situps, 15 armhävningar, 25 rygglyft,
15 situps-knä-fot-style :)
Tog totalt 45 minuter och det kändes det inte som:)
Har haft ont i ryggen nu ett tag och jag vet precis vad det beror på: att jag inte tränar.
Kommer köra mycket rygg framöver.
Detta kommer förhoppningsvis bli en vana.

 Så skönt att vara hemma och i stugan. Njuter hela tiden!

Lite bonus blev det efter löprundan - Äppelcobbler.
Man steker äpplen blandar en smet och sen är det granatäppelkärnor i med.
Riktigt mumsig! Finns på Arlas app:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar