fredag 18 januari 2013

Fixat frisyren :D


Nu jäklar har det skett lite förändringar :D
Jag missade helt att ta en bild innan Katrin satte saxen i håret så
jag tänkte förklara hur det såg ut från början.
Bilden till vänster är väl lite som det var tidigare...
Men innan var mitt hår 15 cm längre blont med en råttfärgad utväxt på ca 10 cm ;)

 Nästan klart :)
 

Å resultatet blev nu brunett :D
Känns väldigt annorlunda mot mitt super långa hår sedan innan.
Men oj så skönt det är nu när man har duschat och ska föna håret, det går så snabbt att få
det torrt :)

Innan jag åkte hem så tappade jag en strass på min klocka.
Tejpade fast strassen på klockan
och nu har jag limmat den.

Hoppas den sitter fast för alltid ;)
 
Ikväll kommer Daniel hit!
Imorgon åker vi ner till Ängelholm och firar
min brorsas 30-års dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar