tisdag 15 januari 2013

Shoppat massa skit!

Efter skolan tog jag en tur med cykeln in till stan!
Hamnade på något konstigt sätt på Åhléns rea??
Hittade lite rolig skit ;)

Ett block.

 Dörrdekoration till nästa jul.

Inlagssnören till Jul.

En tvätt påse - den kostade bara 4,50 kr?!?
 

 Hittade också en dokumentväska som jag
hade tänkt ha till datorn, men jag får gå tillbaka med den imorgon för
den passade inte riktigt. Fanns en annan som jag tror är bättre ;)

I eftermiddag har jag suttit med mitt examensarbete, eller ja, jag har inte
kommit igång ännu, funderar på lite olika inriktningar.
Men just nu är det Kundlojalitet som jag fokuserar på.
Har letat och läst andras arbeten. Även kollat i mitt egna som jag gjorde i Norge.

 Ikväll ska jag packa för hemfärd imorgon!
Ska bli mysigt att åka till Småland :)
Men jag tar det lugnt under morgondagen, ska som sagt in till stan
en runda och sen ska jag ta god tid på mig att köra, det har varit många olyckor i trafiken
under dagen...

Nu ska jag fortsätta med skolan :D


2 kommentarer:

  1. Det är kul att shoppa på REA fråga mig, haha :-D

    SvaraRadera
  2. Det är riktigt kul å framförallt svårt att låta bli ;)

    SvaraRadera