måndag 21 januari 2013

Brorsans 30-års fest!

Vilken toppen helg det har varit!
Jag har fått träffa min älskade Daniel och sen
har det varit 30-års fest hos min bror Robert! :D

Festen är i full gång och det
var dags för presentöppning;)
Robert med vinflaska!

 Massa god mat!

Jag var på bra humör - som alltid ;D

Världens bästa marängtårta - MUMSIG!!!

Det var tipspromenad innan festen drog igång:)
Jag (mitt lag) vann - tjoohoo!

Inför kvällen hade jag gjort lappar med uppgifter
som delades det delades ut till vissa personer - så som:
"Klinga i glaset, ställ dig upp och säg att "nu är det dags för ett tal", peka
på vem som helst som får hålla talet."
Även "Inte har du sett Hedlund?" fanns med. Den uppgiften ändrades dock till:
"Kommer Weinhandl ikväll?" (Hockeyspelare som är väldigt duktig, bodde på
vår gata i stan tidigare :) i Ljungby).
Jag fick: "Starta fågeldansen under kvällens gång."
Sagt och gjort:D

Gick hur bra som helst!
Finns till och med bildbevis ;)

Det var verkligen en toppenkväll!
Så kul att Daniel kunde vara med också :D
Nu är jag tillbaka i Scchhhööövdöö och är redo för morgondagen i skolan.
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar