måndag 22 oktober 2012

Nytt i området och imorgon kommer Daniel hem!

Är fortfarande helt  fascinerad av det här sjöflygplanet!
Vet att det har varit många bilder i bloggen men jisses asså.
Det är ju bara för coolt!


 Bara parkera lite så där  på vattnet mitt i en stad!?

Det har hänt lite små saker runt om i vårt nya område.
Vi har fått bänkar som man tydligen inte ska eller kan flytta på :)


Mysigt med vatten... observera hur låga molnen är :)

Vårt grannhus börjar verkligen bli klart.
Inflytt i december har jag för mig...
Lite konstigt med nytt folk som kommer... vi som bor här i vår länga
kommer så bra överrens... hoppas vi gör det med nästa hus med ;)

 Det nya huset är grönt. Tycker inte det är en så väldigt fin nyans av grön.
Som tur var fick vi den färgen som vi ville ha - grått.

Imorgon kommer Daniel hem!!!
Ååå vad jag längtar!
Han har varit iväg i två veckor nu. Åkte från Bergen till Gibraltar i Spanien.
Idag åkte han till Danmark och ska på kurs imorgon och sen på kvällen
kommer han hem till mig!
Iiiii! Underbart :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar