tisdag 23 oktober 2012

Sjuuukt kul!

 När man kör till min skola svänger det rätt kraftigt vänster på ett ställe...
Igår när jag körde där börjar rätt som det är en bil tuta och blinka på mig?!
"Jaaa, men vad är det?! Känner jag dig eller?? Norrbagge. Bara för
att jag är svensk behöver man ju inte tuta och hålla på!"
När jag senare på dagen skulle åka en runda med bilen stannade jag upp...
Men här är det något som inte stämmer!
En navkapsel fattas ju!
Snabbt snurrade tiden tillbaka till bilen som tutade...
Jahaaaa... det var därför han var så ivrig att få kontakt med mig!
Idag när jag körde till skolan spejade jag efter navkapseln...
(Observera att jag nu bytt till mig mammas bil. Pärlan är i Svergie och 
får en lite mildare vinter där... )


 Och minsann! 
Jag hittade den liggande i korsningen!


Att jag skattade!
Detta var ju helt underbart!
Perfekt slut på dagen ;)
Eller nej förresten. Dagen är INTE slut!
För snart kommer Daniel! Han landar när som helst i Oslo och
sen kommer han hit ikväll :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar