torsdag 13 september 2012

Bröllopstavla och är igång med mitt arbete!

 För några dagar sedan fick vi upp den fina tavlan som Daniel
 fick i inflyttningspresent av mig :)
Den är så underbar!
Det var så svårt att välja bara en bild... roligare att ha många!


Vaknade idag av att de sågade ner träd på framsidan. 
Det är riktigt bra för det behövs. Jag hoppas att de kommer igen och tar ner ännu mer.

 Har varit ledig idag, då brukar det bli en lista på vad som ska göras.
Hann nästan med allt under dagen :)

Har satt igång med mitt arbete i Independent Study.
Jag får skriva det på svenska, så skönt ;)
Funderar fortfarande på rubrik och frågeställning...
Ska försöka använda detta arbete till min C-uppsats nästa år... så det gäller att tänka till.
Rubriken är just nu:
"Kundlojalitet"
"Vad påverkar en kund till att bli lojal?"
Får se om jag kan få till något bra, har nog bestämt mig för att 
göra en fokusgruppsintervju i varje fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar