söndag 9 september 2012

Inte titta på priset... TITTA INTE:D


 Första gången som jag "stor"-handlat här i Norge:)
Var först på Kiwi. Men de
hade inga palsternackor så jag körde till ICA.

Hittade mina palsternackor tillslut...
Vad tror du att dessa två kostade?
10kr? (ja i Sverige) 20kr? 30kr? Nej, nej inte så billigt men 35kr för två!!!!!!!
35 spänn!! Och då snackar vi norska kronor!!!
99kr/kg. 
Kan inte fatta det, lite tufft att handla här i Norge när jag är så
prismedveten sen Maxi-tiden :)
"Titta inte på priset!" som Daniel alltid säger, han har nog rätt ;)

Blev några Rossinboller med. Faktiskt riktigt goda 
och ganska billiga med, endast 20kr för 5st, helt ok!

En ljung hittade jag till framsidan.
Fin fint!
Daniel har valt krukan :D
Och igår ikväll tände jag den lilla lyktan på framsidan, mycket uppskattat av grannarna :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar