fredag 14 september 2012

Han kallade sig "The Boss" :)

 Ååå vad jag älskar när personer bjuder på sig själva!
Som idag, vår underbara lärare Rolf! 
 Han skulle illustrera hur ett företag går till och att det finns vissa brister.
Han utsåg sig själv till "The Boss"...

...där av den otroligt snygga USA-kepsen!:D
Jag låg rätt bra till i företaget ;) Blev inte "sparkad" i varje fall 
som de tre första i denna tabellen blev.

Efter en väldigt solig och fin dag var jag ikväll ute på en långpromenad!
Har äntligen hittat en perfekt runda att gå som tar en timme. 
Jag går över två broar och går nästan bredvid vattnet hela tiden.
  
Här är den "nya" bron som jag hittat ;)
Fast det står "Gamlebrua" på den.

En hederlig gammal hängbro.
Utsikt mot Daniels jobb.

Efter en sådan härlig promenad fortsätter kvällen med en super nyttig måltid!
Böntacos med avokadocreme + tillbehör:D

Trevlig Fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar