tisdag 8 maj 2012

Stipendiet är nu utdelat!

I eftermiddag var jag och hämtade mitt stipendium!
Det var en väldigt seriös utdelning där flera
 högt uppsatta personer från Varberg delade ut "priserna" ;)


Framme på scenen var det  flera som delade ut stipendierna och 
jag märkte att mottagarna endast tog i hand med just den personen 
som delade ut just deras stipendium.
När det var min tur att komma fram, gick jag runt till samtliga
och tackade! Kändes bäst så ;D
Efter mig fortsatte resten av mottagarna att göra likadant, hahaha.

Här är motiveringen:
"Stipendiaten kommer att bredda sin erfarenhet, öka sina kunskaper inom
konsumentbeteende, TQM och inköp samt få en internationell utblick genom att studera
en termin på högskolan i Buskerud, Kongsberg i Norge. Stidiekamrater förväntas få
ta del av stipendiatens erfarenheter."

Innebär alltså att jag ska komma till skolan igen och berätta om
hur det var att studera utomlands efter att jag gjort det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar