torsdag 10 maj 2012

Exarbetet är därmed klart!!

Denna dag har jag väntat på länge!
Nu är ÄNTLIGEN examensarbetet inlämnat :D
Anna och jag har varit superduktiga rakt igenom!
Hade jag gjort ett exarbete till hade jag gjort det med henne ;)

Det blev till att fira med lite popcorn här i eftermiddag.
Har inte känt mig så här ledig på ett bra tag!
Men, imorgon kör nästa projekt med skolan igång.

Att ligga på soffan och kolla på TV passade perfekt i eftermiddag på grund av skitvädret!

Fick svar från Högskolan i Skövde att jag inte kunde läsa
de kurser som jag valt på Högskolan i Norge. Jag som har stämt av med dem under 
hela arbetets gång med utlandsstudierna.
Så nu ser det ändå ut som att jag får läsa kurserna på engelska,
fast det ska nog gå bra det med!

Igår var jag på den sista mentorträffen!
Kändes ledsamt... kommer sakna min mentor Anna.
Hon fick en present av mig, en bok som hette "Idéboken".
Hon blev tokglad! :D 

Daniel kom förresten lite spontant hem igår och stannade tills idag.
På morgonen åkte han vidare till Kongsberg men dyker upp imorgon kväll igen :D
Dagens avsked var det lättaste på länge ;)

3 kommentarer:

  1. åh vad skönt att äntligen lämna in exarbetet! Det är en känsla som är svår att beskriva=)

    SvaraRadera
  2. Det är så otroligt skönt!! Nu kommer det tuffa att få ner det till en så kort redovisning som möjligt. Det är INTE lätt det... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja det blir en utmaning! man är så fast i att man måste få med allt man skrivit om, men det blir bra till slut ändå!

      Radera