måndag 7 maj 2012

MÖHIPPA!!!

VÄRLDENS BÄSTA MÖHIPPA!!!
(För att börja någonstans :))

I lördags åkte jag till Ängelholm, det var dags för min möhippa ;)

Jag visste inte vilka som verkligen skulle dyka upp men 
snart fick jag svaret!

Dagen började med en picknick i solen vid vattnet.
Här är tre av de underbaraste!! Från vänster, Carro, (jag), Sanna och Tina.

Katrin var också med!
Champagnen i högsta hugg:)

Allt var matchat under picknicken :D 

Jag fick ett paket och i det fanns en liten tiara!;) 

Efter lite fix blev jag så söt så, en riktig brud! 

Picknick var ett önskemål från min sida och det blev den bästa picknicken någonsin!

Ostbågarna var pricken över i:et!
"OSTBÅGAR!!!!" utbrast jag när jag såg dem, haha :D

Här kommer mina fina vänner!!! 
Tina och Carro

Sanna och Katrin.

Efter ett par timmar i den härliga solen blev vi hämtade av Robert (min brorsa), 
fint åk ska det va ;) (egentligen Katrins bil, hihi)

Sen var det dags för nästa ställe, jag hade blivit tillsagt att ta med mig träningskläder,
badkläder och utgångsoutfit, nu skulle träningskläderna på.

Vi hade såklart vinet med oss på träningen - mycket viktigt! 

Det var dags för ett StripAerobic - pass!!
SJUKT KUL!!!!!

Vi körde en pose innan vi kom igång ;)
Som lite uppvärmning, liksom.

Vi fick öva att gå i "låtsas" klackskor. 

Sen var det självklart VINPAUS - väl värda! 

Efter det kom de riktiga grejerna igång!
StripAerobicen. 

Vi hade så sjukt kul och det var det roligaste jag gjort på mycket länge.
Skratten var aldrig långt borta och allt var så jäkla perfekt!
Vi fick till och med beröm av tränaren som frågade om vi dansat tidigare.
Hon berättade att många är ganska dåliga och att vi har fått köra
de avancerade stegen, GuldStjärna till oss alltså :D

Efter en timmes pass var det dags för lite avkoppling. 

I bubbelpoolen! 

Sen var det sminklektion:D 

Kvällen avslutades med en kanongod middag på en liten Italiensk restaurang!
Maten och vinet var på topp! 

Här är vi alla! Glada och nöjda med en grymt roligt, underbar dag!!! 

TUSEN TACK ALLA SOM VAR MED!!! 
DENNA DAG KOMMER JAG SENT ATT GLÖMMA :D


4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du är så nöjd med din dag!!=) Det vare en toppendag, verkligen! Men ostbågarna var nog ändå det bästa;)

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med! Är jättenöjd med hela dagen!!! Ostbågarna var sååååå jäkla goda :D

    SvaraRadera
  3. Vilken rolig dag du verkar ha fått:)

    SvaraRadera