måndag 2 april 2012

Två månader kvar!!!

Vart har tiden tagit vägen?
Den 16 december friade Daniel till mig och den 2:a juni gifter vi oss.
Nu är det bara två månader kvar!
Vi är så otroligt glada att så många kan komma på vårt bröllop :D
Det kommer bli fantastiskt!

I lördags när jag kom hem fick jag paket av Daniel! :D

Sen hade han fixat mat på det, potatisgratäng :) 

Innan jag åkte och jobbade igår åkte vi iväg och tvättade Pärlan.
Nu är hon en ren guldklimp igen!!

Idag har vi varit och kollat på min ring. Sen funderar vi
lite på hur vi ska göra med Daniels ring. Om han ska behålla den han
har eller om vi ska göra om den...
Vi ska fundera tills imorgon.

Nu ska vi ut och springa en runda.
Vet inte hur det ska gå??
Sprang till tåget idag och dog av orklöshet!!
Var och köpte en ny löparjacka igår för nu 
är det faktiskt dags att komma igång igen - rosa ska det va!

2 kommentarer:

  1. Mycket på gång nu eller hur ;-) Vilken snäll blivande man du har som fixar både mat och present :-) Kram till er båda <3

    SvaraRadera
  2. Jaa det är massor på gång:D Han är underbar! Hoppas vi hinner ses lite i småland på söndag :) Kram kram

    SvaraRadera