lördag 31 mars 2012

Hindersprövning - check!

Igår kom Daniel hem!! Mamma, pappa och jag var på Mio
och Daniel kom dit och mötte upp oss :D
På eftermiddagen åkte vi in till Skatteverket för att fixa hindersprövningen.
När vi kom dit fick jag en chock!!!
Det var SÅ MYCKET FOLK!
Vi fick nummer 764 och det var nummer 709 när vi satte oss ner där!
Kul.
Jag tog god tid på mig att fylla i uppgifterna på blanketten:)

De hade datorer på Skatteverket, men man kunde bara gå in på deras
hemsida. Jag och Daniel såg till att fördriva tiden och kollade
statistik för olika namn:)
Efter 45 min var det vår tur!
Det gick fin fint med allt även om Daniel har utvandrat från Svergie ;)
Kommer bli väldigt förvånad om vi inte får gifta oss!
Men man vet aldrig, vi kanske är släkt. Tror dock inte det!
Om några veckor får vi svaret :)

Har gjort lite uppdateringar inför bröllopet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar