måndag 9 april 2012

Påsken och bröllopsplanering!

Long time no see!
Jisses så länge sedan det var jag bloggade :D
Har varit helt ledig vilket varit underbart!
I onsdags eftermiddag åkte jag och Daniel mot Småland.
När vi kom fram möttes vi av denna härliga vy...

Vi hade en del packning med oss hem... allt från
mitt växthus till...

...brudklänningen som mamma ska sy upp:D 

Underbara plats! Den bästa platsen för det perfekta bröllopet
den 2:a juni! 

Jag har startat ett nytt projekt.
Hittade en massa fynd nu när mamma och pappa rensar 
ut hemma i huset. 

För att göra mitt projekt behövde jag spraymåla... och man blir så otroligt 
snygg efter det! 
Jag hade pappas gigantiska kläder på mig.
Den svarta färgen som jag sprayade med satt fast långt upp i näsan.

Mamma var lite rolig när vi skulle äta förrätt en dag. 
Det var skagenröra och räkor på (vilket alla vet att jag inte äter;)
Jag fick bara ett sallads blad på mitt parmesanflan! 

Hahaha :D 

Nu i eftermiddag åkte Daniel tillbaka till Norge.
Han kommer faktiskt hem redan nästa helg:D
Vi hann lyssna på lite låtar inför bröllopet och vi har äntligen hittat tre som
vi vill ha med!
Jag har väldigt svårt för att hitta lugna låtar. De flesta tycker jag låter
som om de passar bäst på en begravning eller så handlar de om att den ena är död
och då dödar den andre sig. Eller
att en tjej sjunger om att hon blivit lämnad osv.
De vi hittade känns så jäkla bra!
Daniel fick till och med igenom en låt från sitt favorit band.
Jag får nog vänja mig vid den låten lite till... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar