onsdag 25 april 2012

STIPENDIUM!!!

Klockan 9.54 imorse ringde ÄNTLIGEN Daniel!!!
Det hade nästan gått 4 dygn sen jag hört något från honom.
Jag blev så glad att jag nästan började gråta när jag svarade :D
(Okej, kanske blev en tår eller två;)
Det var härligt att få höra hans röst och
få reda på att allt var bra!
Han är fortfarande på Kanarieöarna men nu med sin
farmor och pappa som också är där nere:)

Jag fick mig en överraskning till idag när jag kollade min mail: 

GÖTT!!!
Då får jag lite bidrag under hösten när jag ska plugga i Norge,
det blir perfekt det!


Va iväg och köpte mitt favorit nagellack som jag ska ha på bröllopet :D
Namnet på det är bäst;)

Just nu är jag i full gång med att plugga och ska egentligen absolut inte sitta här och
blogga. Men det är fikadags och då passar jag på :D


Åter till studierna... Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar