tisdag 24 april 2012

Börjar småflytta...

Då har tre dygn gått sen jag hörde något från Daniel.
Känslan går inte riktigt att beskriva. Jag vet ju ändå att allt är 
bra men blir lite orolig för det. Jag hade 
bara velat ha ett sms där han säger att "allt är bra men jag
kan inte ringa på grund av dålig täckning" eller något liknande... 
Hoppas, hoppas, hoppas verkligen att han hör av sig idag!

Jag har i varje fall fixat lite flyttlådor nu.
Lådorna är special, special. 
Riktigt tjock kartong och handtagen är av plast, alltså väldigt bra ;)
Allt ömtåligt ska ner i dessa. 
Kommer snart att börja plocka ner sakerna högst upp i skåpen,
de grejerna använder man ju ändå inte :D

Konstigt att det har gått så fort sen vi bestämde att vi ska flytta!
Och det känns väl sådär att flytta igen!!
Hoppas det dröjer tills nästa gång...
Jag är ju dock redan nu sugen på att flytta tillbaka till Sverige, innan jag ens 
hunnit flytta till Norge :D
Men jag ska verkligen ge landet en chans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar