söndag 29 april 2012

Imorgon!!!

När jag vaknade imorse var min första tanke:
"Imorgon kommer Daniel!!!"
Jag vet inte om det bara är jag men när jag inte
har träffat någon (som man älskar) på mycket länge håller jag
på att krypa ur skinnet. Det är så det drar i armar och ben av längtan!
Han kommer vid lunch imorgon. Sen har vi lite mer än 24 timmar tillsammans!
Kommer bli de bästa timmarna på länge!
Vi har massor att göra inför bröllopet, 
ska exempelvis iväg till massa affärer och sen på kvällen
blir det majbål, om vi känner för det!
Att jag LÄNGTAR!!
Tur att jag har haft en hel del saker att göra idag så att tiden går snabbt.

Effektiviteten har varit otrolig!
Jag har bakat...

... med färska bär:D


Jag har målat och fixat byrån som blivit sliten... 

Skivan är nu fin igen och jag har även limmat byrån på ett ställe :) 

Växterna har fått sig ett bad... 

...tror att det var dags för det :D 

Och så har jag hunnit med en långpromenad, snart är det dags för jobb. 
Kommer bli en fantastisk bra kväll!
Tänk att man är ledig imorgon!
Underbart :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar