måndag 16 april 2012

Smått handikappade idag!

Vi har varit lite halvthandikappade här idag, jag och Daniel.
I morse var Daniel iväg och drog ut båda sina visdoms-tänder i överkäken.
När han kom hem kunde han inte prata så han har kommunicerat genom
att skriva på ett block.
Jag var på vårdcentralen för att kolla min handled som 
varit lite strulig en tid.
Det visade sig (som jag trodde) att jag hade en ordentlig inflammation i den.
Skit.
Så jag blev beordrad att äta tre Voltaren tre gånger om dagen, samt
att undvika att exempelvis skriva på datorn (som jag gör nu;).

I eftermiddag åkte Daniel tillbaka till Kongsberg.
Nu har vi inte en aning om när vi ses nästa gång.
Det som är planerat närmast är bröllopet!

Ikväll har jag testat på någon nytt - Pizzabullar!
Googlade "äta ikväll" och fick upp dem.
Faktiskt riktigt gott!

Det var premiär för "anti-halka-när-man-bakar-mattan" som
vi fick av Daniels mamma Anette för ett tag sedan.
Den funkade skitbra! 

Nu ska jag återgå till att planera bröllopet. 
Ska undvika att skriva på datorn men jag tror inte att
jag kommer fixa det... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar