torsdag 19 april 2012

Nu är den BESTÄLLD!!


NU är soffan beställd!
Det var länge sedan jag skrev om soffan i bloggen.
Nu är den i varje fall ÄNTLIGEN beställd :)
Känns kanon bra!!

Det blir soffan nedan, den heter Malibu och tyget är färgen mocca.
Och divanen ska vara på vänster sida för att passa
in i den nya lägenheten i Norge.

Här är soffan icke animerad. 
Nu är Daniel i Spanien och ska vara där i några dagar.
Sen åker han vidare till Kanarieöarna och hälsar på sin farmor och 
pappa som är där, snygg timing :D
Sen är det Sverige och Karlskrona som som gäller och 
ytterligare någon vecka där på ska han till Gotland, så han har fullt upp!
Nästan som jag :D
Planeringen av bröllopet går verkligen framåt! Känner att jag har fått ordning
på det mesta. Bara lite småsaker kvar som exempelvis spännen till håret
som jag ska försöka beställa på nätet.
Examensarbetet går framåt det med. Anna och jag är grymt duktiga
och det känns som vår tidsplan kommer hålla!

Härliga vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar