fredag 13 april 2012

Blodgivning och massa budget!


Nu drog jag äntligen ut tummen ur röven och åkte iväg för att lämna
blod!
Senaste gången jag var där var i maj förra året?!
Fatta att tiden har gått snabbt :D


Kl 7.00 gick jag upp igår för att springa!
Gick väldigt bra och det var riktigt skönt.
Hoppas på att jag kan hålla löpningen nu ett par gånger i veckan... 

Med exarbetet går det fin fint. Här sitter jag och Anna
i ett organiserat kaos.  
I den gamla teorin har vi skrivit in siffror som passar
med empirin som vi nu måste föra över till den nya teorin
för att sedan koppla den nya teorin till en första empirin
för att sedan få ihop en analys.
Så vi har koll... full koll ;)

Om bara någon timme kommer Daniel hem!
På måndag ska han ta bort sina visdoms tänder, jag är inte
avundsjuk. Fy fasen säger jag bara!
För min del är det jobb som gäller i helgen. Daniel 
och jag ska försöka planera klart det sista med bröllopet.
Kolla budgeten för det och gå igenom budgeten för huset
i Norge. Blir nog en del siffror som vi får bråka med.
Kommer nog gå fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar