måndag 23 april 2012

2 dygn har gått!

Nu har jag inte hört ett ljud från Daniel på snart två dygn!
Det känns sjukt konstigt!
Vi som pratar VARJE dag. Han är i varje fall på Kanarieöarna, så mycket vet jag.
Hoppas verkligen att han hör av sig ikväll...

I fredags åkte jag, lite impulsivt, hem till Småland.
Jag kan inte riktigt låta bli att fixa med saker när jag kommer dit :)
Dessa fönsterna har suttit på vår gamla lekstuga och nu tänkte
jag fixa till dem lite och sen sätta upp dem som tavlor.
De ska vara i det råmaterial som de är i nu.

När jag rensade ut i mitt gamla flickrum för ett tag sedan
hittade jag det här fönstret som är en spegel.
Men jag vill så klart inte ha det gult - utan vitt! 
Vad tycks om min fina anordning så att haspen inte ligger i färgen?
Är väldigt stolt över idéen med spaden ;)


Insåg att jag tvättat min namnskylt, första gången någonsin! 

Världens sötaste grannflicka, Linnéa på 2 ½ år kom in till mig när
jag var i Hölminge och sa "Lina får inget lördagsgodis, så då måste
jag köpa det".
VÄRLDENS SÖTASTE!!!

Det var bland annat nöt-créme i påsen som jag inte ätit på hundra år:) 
Imorse innan jag åkte till Varberg mötte jag Linnéa och mamma Helena som
var på väg in till stan.
Linnéa undrade vart Lina skulle åka.
Hem till sin Daniel i Göteborg, sa Helena (kan ju inte säga att han är iväg ju...)
Då sa Linnéa:
"Saknar han henne DA??"
Underbart!

Snodde med mig lite spikar från pappa när jag var hemma
som jag ska ha när jag bakar potatis i ugnen.
Min smarta mosters hittepå;) 

Idag kom en av de sista detaljerna inför bröllopet, ändå från Polen :D 
Nu ska jag ta det lite lugnt här ikväll, försöka plugga lite
och hoppas på att Daniel hör av sig snart...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar