måndag 26 mars 2012

Studier i Norge och funderingar på utemöbler...

Allt känns så konstigt när man har gjort en tenta (visseligen i förra veckan)
för det känns som att man inte har något att göra efter det.
Den känslan är ganska go´ men ändå lite små jobbig;)
I och för sig finns det ALLTID saker att göra.
Jag har satt igång med min ansökan till Norge igen.
Det är en rad dokument som ska fyllas i och jag har kommit en bit.
Idag sammanställde jag en lista så jag kan checka av efterhand
 vad som är helt klart...

I eftermiddag cyklade jag iväg på en liten tur:)
Det blev destination: Plantagen. 
Efter att ha bott och cyklat i Stockholm centrum är det helt omöjligt
att cykla utan hjälm. Man vill bara inte göra det!!

Framme :D 

Daniel och jag insåg för någon vecka sedan att vi faktiskt kommer ha 
uteplats till det nya huset i Norge!
Vi måste köpa utemöbler :D 
Fantastiskt roligt! Men dyrt!
Den här soffan kostade 9995:-! 
Sinnessjukt, jag kommer vänta tills det blir utförsäljning i höst
och får vi huset redan i sommar blir det brassestolar tillsvidare:D 

Det blev en påsklija inhandlad... frågan är om jag ska slänga ut julstjärnan eller inte?
Nja, den får hänga med ett tag till! Har liksom blivit en i familjen nu ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar