söndag 25 mars 2012

Bröllop, Maria Montazami och GRILLNING!

Igår var det bröllop!
Ååå va mysigt och roligt det var :D
En toppen kväll in i det sista:)
Många Grattis och Lycka till Madde och Patrik!


Daniel och jag längtar ännu mer tills det är vår tur;) 

Igår eftermiddag åkte vi ut till Daniels pappa och byte tíll sommardäck
och vilken skillnad det var att köra efter det! Tyst och skönt:D
Tack för hjälpen Roger;) 

Idag tog jag och Daniel det lite lugnt. Jag fixade lite påskris,
det blev fint... lite spretigt men fint;) 


I eftermiddag var vi och käkade på IKEA och åt våfflor så här
på våffeldagen:D 


Madde och jag var i stan i torsdags och då va Maria Montazami på
Åhléns och gjorde reklam för sitt nya läppstift :D

In action:) 

Det har ju varit fantastiskt väder i flera dagar så man nästan
blir trött på det ;) Här är jag i solen bland blommorna! 

Idag var det grillpremiär!
Daniel och jag var och handlade massa gott.

Vi var iväg och pantade vår gasolflaska till grillen så nu
kommer den räcka hela sommaren och lite till! 

Jag gjorde en härlig sallad med bland annat granatäppelkärnor.
Det är en stor favorit här hemma! 

Ååå så gott det va! Inte klokt vad jag saknat grillning under vintern!
Daniel och jag var iväg hela dagen i fredags och fixade massa saker.
Jag hittade äntligen ett par bröllopsskor!
Det blev ett par som jag ABSOLUT INTE hade tänkt mig!
Men efter att ha provat dom i butiken en lång stund
insåg både jag och Daniel att de var perfekta:D
De passade kanon bra till klänningen och är klockrena
till ett utomhusbröllop!
Nu är det mesta klart, bara lite små saker kvar inför bröllopet.
Tiden har gått helt sjukt fort. Det är snart bara två månader kvar:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar