onsdag 28 mars 2012

Mardröm om bröllopet!

När jag vaknade idag hade jag en obehaglig känsla i kroppen.
Jag började fundera på vad jag hade drömt om i natt och fick
en rysning. Drömmen hade handlat om mitt och Daniels bröllop!
Bröllopsdagen började med att mamma kl 9.30 skulle BÖRJA med
att sy upp min klänning! Hon kommer ju aldrig att bli klar i tid!
Hon som är superduper noga med sådana saker det
kommer ta flera timmar! Panik!
Sen skulle jag iväg och sminkas och fixas med håret PRECIS innan
vigseln. Daniel var med och somnade i en stol!!
Jag blev väldigt sur på honom.
Tur att det BARA va en dröm.
När jag satt på tåget ner
till Varberg idag kände jag ändå en nervositet inför bröllopet.
Fattar inte att jag ska gifta mig??

Det kommer bli ett fantastiskt bröllop!
På måndag är det bara två månader kvar! Vart tog tiden vägen?

Älskar den här bilden :)
Kommer försöka mig på en sådan till bröllopsbilderna :D

Igår var det sommarväder! Åå så underbart det var!
Jag satt ute på balkongen och solade :)
Idag har det bara varit kallt och blåsigt hela dagen, usch...
Vill ha tillbaka gårdagen nu:D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar