tisdag 28 februari 2012

Vaccination - "Vart skall du resa?" Från A till B :)

Idag tog jag tag i vaccinationen som stått på min ToDoList ett bra tag.

Läste igenom broschyren när jag kom dit, läste igen, å igen.
Hann läsa den ca 47 gånger innan det blev min tur!
Så det gick fort - not. 

Tänkte skriva "från A till B" men tror inte det
hade varit så populärt.
Vi vet inte ännu vart vår bröllopsresa bär av,
så det fick bli blankt på den frågan :) 

Sååå nu har jag varit en duktig flicka :D
Armen domnade bort lite efter sticket men nu är den 
tillbaka igen :)
Om en månad blir det ett spruta till så det är lika bra att vänja sig. 

När jag kom hem möttes jag av den här synen!
Man blir ju förbannad!!!
Ett gäng 17- åringar som sitter med systemetkassar och cigaretter
mitt på dan!
Fy fan vilken dålig stil. Hade jag varit deras mamma hade jag
halft slagit ihjäl dom!
Buuuuu för mini-alkoholisterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar