måndag 27 februari 2012

Glasburkar sökes! Sun lotion och bensin.

Var inne på apoteket idag och skulle inte ha sollotion utan
medicinsk bensin men det var halva priset på sollotion
så det var lika bra att ta en flaska!
Man kan aldrig ha för mycket sollotion hemma och man
 vet ju aldrig när en resa dyker upp :D


Det var egentligen den här lilla flaskan jag var ute efter!

Klistret från etiketten på burkar sitter så jädra hårt så
det finns inget alternativ än att köra bensin på det!
Resultatet blev bra efter att ha gnott en del :)

Ännu en lykta i samlingen till bröllopet! 
Bilden till höger blev aningens mörk ;)

Har du en massa glasburkar hemma? Gärna utan etiketter?
Då vill jag ha dom! :D

Imorse åkte Daniel tillbaka till Karlskrona på jobb.
Han ringde mig vid 18- tiden och var på väg tillbaka, då är
han hemma här vid kl 23-24 - tiden ikväll.
Han stannar över natten för att
åka tillbaka till Norge imorgon bitti.
Det blir i varje fall ett kort besök, alltid trevligt:)

2 kommentarer:

  1. Caroline Andersson28 februari 2012 kl. 08:24

    Jag kan kolla med mamma! Hon brukar ha lite burkar :)

    SvaraRadera
  2. Jaa! Va bra :D Jag kommer troligtvis hem i påsk så kan kolla med dom då ;)

    SvaraRadera