onsdag 29 februari 2012

Världens klantar!

Hade du velat träffa världens klantigaste människor skulle
du hängt med mig och Anna idag!
Det börjar med att vi var hur flitiga som helst med exarbetet när Anna
helt plötsligt flyttar sig något och får med sig sin
kaffekopp i rörelsen!!
Bordet fylldes snabbt och vår BIBEL som vi använder mest i exarbetet fick sig
ett rejält bad!!!

Anna, som skadat sin fot efter att ha fått en dörr på den, flög iväg efter hushållspapper!
Jag har aldrig sett
någon, som egentligen haltar, röra sig så fort!
Efter att vi fått upp allt kaffe satte vi oss till rätta igen
och ca 2 minuter senare skulle jag flytta på min dator och
fick då med mig min tekopp!

Denna gång gick det inte lika fort att torka upp allt. 
Det blev istället ett gott skratt!!! Det var helt otroligt!

Bara att ta fram hushållpappret igen!!
Vi slutade dricka te och kaffe för en stund :D

Boken blev förresten snygg!
50 % kaffe 50 % inte kaffe :) 

Pratade med Daniel idag som berättade att de har börjat bygga på 
vårt hus i Norge!!! Så jäkla spännande :D
Nästa vecka ska jag åka upp och vi ska fixa ett personnummer
till mig så vi bland annat kan ta ett huslån.
Daniel påminde om att jag skulle ta med passet.
Jag skrev det samtidigt som vi la på men det
blev inte något pass på min lista inte ;) 
Jag kan inte prata med någon samtidigt som jag skriver :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar