fredag 17 februari 2012

Brudklänningen är fixad!!!

Måste säga att jag har haft lite flyt med brudklänning.
Mamma var ju här förra helgen och vi gick in i EN enda butik med brudklänningar
och jag hittade min klänning nästan direkt!
Det blev inte en sådan jag hade tänkt från början, den är inte kort (som jag ville ha)
Denna modell blev SÅ MYCKET bättre!
Jag ville inte att den skulle vara vit, å det är den inte:)
Mer än så säger jag inte och bilder på klänningen kommer efter bröllopet.
En liten överraskning måste det va :D

Det känns såååå konstigt att ha en brudklänning här hemma!
Nu är det verkligen allvar!
Jag längtar massor tills det är dags :D
Hade med mig två brudexperter Gabbi och Lina;), tack för er feedback på
klänningen och övriga detaljer!


Igår eftermiddag hängde jag med Madde.
Vi gick till Bøfhus och käka.
Madde sa direkt:
"Nu beställer vi fan ett STORT glas vatten, man får
alltid såna där små skitglas. Vi ska ha stora!"
Och visst fick vi stora glas alltid!
0,75 cl så vi hade lätt fått plats med en
flaska vin i dom ;D

Sen tog vi en fika och snackade skit.
Det är bra att ha Madde och prata med eftersom
 hon också ska gifta sig här framöver! 

Innan vi gick hem fick jag syn på en matkasse i en 
butik! Jag har sett att alla går runt med dom och nu ville
jag också ha en ;)
Blir lite roligare med matlåda då! 
"Hemlagat... och kryddat med kärlek..."

1 kommentar: