onsdag 15 februari 2012

Fortfarande jul här i vårt hus!

Vilken dag det har varit!
Strålande sol! Men skenet bedrar för fy fasen va kallt det
var ute! Det blåste en hel del.
Kölden bet sönder kinder och lår:)

Kom till insikt att det var dags att torka av rutorna på min
favorit lykta här hemma och jag tror
att pappret instämde med mig :)

Som vanligt är det kaos på köksbordet... 

...och för den observante kan jag meddela att julstjärnan hänger
med och växer som tusan fortfarande ;) 


Men det gäller att göra högar. Det är det bästa för att få ordning snabbt.
Lägg allt i små högar så ser det genast mycket trevligare ut! 


Blev lite utrensning i skåpen idag.
Äldsta varan var från 2008.
Här om dagen när jag rensade ett annat skåp var rekordet 2006 :) 

Och lite mer julstämning så här i februari.
Lussekatter!
Ser det som ren lyx ;D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar