måndag 20 februari 2012

3 år!

Ibland har man sån jäkla tur, så det gör ont ;D
Daniel skulle till Svergie och Kalskrona på jobb idag.
Då passade det perfekt att han tittade förbi hos mig!
För vi firar vår tre årsdag idag!!!
Det är de bästa tre åren i mitt liv och
jag gjorde det bästa valet den 20 februari 2009 då
jag blev tillsammans med Daniel.
Exakt ett år senare förlovade vi oss!
Nu är det giftemål på gång och allt går enligt planerna :D
Av de 36 månader som vi varit tillsammans har vi haft
distansförhållande i 20 månader.
Alltså blir det ett distansförhållande på 56 % av tiden som vi varit
tillsammans! Det är mycket det.

Så här såg det ut för två år sen.

Jag fixade lunch idag när Daniel kom hem.
- En romantisk lunch för två ;)

...och sen överraskade jag med 
jordgubbar doppade i choklad, så jäkla gott:) 

Daniel kom med en STOR bukett blommor som är så fina!
Tror det är den finaste bukett jag fått!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar