torsdag 23 februari 2012

Här händer det grejer!

Så var man hemma i byn och man kan
knappt gå utanför dörren förrän man blir kändis!!!
Frågorna var:
Har du hittat något på bokrean?
Brukar du gå på bokrean?

Hemvägen var lite halvkul denna gång. Hamnade bakom en jäkla lastbil upp för
Simlångsdalsbacken, jag har alltid sån otur. I 10 % vinkel
rakt upp kämpade Pärlan på i treans växel i 40 km/h
så jag kände att jag kan ta en bild ;)


När jag fick den fina buketten av Daniel fick jag också en stjälk skärare som
är helt FANTASTISK! Rekommenderas helt klart :)
Finns nog i alla blomsterbutiker. 

Kan säga att jag var riktigt hatad när jag kom ner till ICA idag.
Det va många blickar som brände i nacken när jag gick
in för att köra igång med pantningen.
Pappa har tjatat varje gång jag varit hemma sen
i somras att jag ska åka och panta, nu blev det av :) 
Pärlan var maxad!!

Skrattade gott när jag började fylla upp kundvagnen, men det
var bara jag som skrattade på parkeringen...

En burk var hel, jag körde den i pantmaskinen ändå :) 

När jag stod där i godan ro och lät några andra kunder gå emellan för
att panta fick jag plötsligt en kram bakifrån.
"Vem fa... NÄMEN HEJ!!!"
Då vad det Sanna! Som genast erbjöd sig att hjälpa till.
Det tackar jag för! 


Blev lite pengar av det! 
298 stycken burkar och en hel del flaskor.  

Härliga vårkänslor idag på bebis Prinsessans födelsedag och allt :D

Gav mig på att måla mitt jä*la bord igen.
Höll på med det i höstas men
det blev inte bra.
Nu har jag en oljefärg istället för vattenbaserad och det blir mycket bättre!
Imorgon köra jag en sista målning sen får det bli
som det blir :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar