torsdag 26 januari 2012

På väg mot Norge - Live :)

Allt har än så länge gått enligt planerna, tåg och buss har
varit i tid.
Här är jag på tåget mellan Varberg och Göteborg.


Jag är så glad för att få åka HELA vägen till Konsberg
med kollektivtrafik;) 

Nu sitter jag på bussen och det är ganska trångt. Vill gärna
ha min väska nära för jag har dator och annat i den... 

Det kokar på bussen och busschauffören undrade precis om 
vi tyckte det var vamt, alla höll med!
Det blir ett stopp i Uddevalla och då skulle han kolla
om han kunde få ordning på det. Bara det inte ta för lång tid.
Har bara en halvtimme mellan bussen och tåget i Oslo.
Men det ska nog gå bra :D 


Solen gör inte att det blir svalare i bussen precis:D
Men lite sommarkänslor får jag faktiskt! 
Kom på att senaste gången jag åkte buss var
till flygplatsen på Kreta i juni när Daniel och jag var där :D
Ett bra tag sen sist alltså.
Nu ska jag sitta och ta det lugnt, kolla lite på
nätet och läsa min bok. Har ca 3 ½ timme till att slå ihjäl.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar