onsdag 25 januari 2012

Men åååå! Va irriterande!

Vad är det här att man ska
fylla i studieförsäkran för att få CSN?!?!
Vem kom på den dumma idéen?
Är det bara för att man SKA glömma bort det?
Fattar inte, vad är det för mening?
Har jag sagt att jag pluggar så gör jag det, behöver inte
"försäkra" om att jag gör det hela tiden!!
Varför sa ingen nåt till mig?? ;D

Men, men den stora skadan är skedd så det är bara att
gå vidare och hoppas att det ramlar in lite pengar om
några dagar...

Imorgon är det ÄNTLIGEN dags att åka upp
till Norge och Daniel.
Vad jag har längtat!
Allt är förberett... eller nästan lite packning kvar
som jag ska fixa på morgonen imorgon.
Daniel sa att det är jätte kallt där uppe.
Kommer bli mysigt att va i ett riktigt vinterland :D

Ska försöka se hur det går för vårt hus och ta till lite bilder.

 Har inte varit så mycket fokus på huset på ett tag.
Har haft LITE annat att tänka på med bröllopet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar