tisdag 13 december 2011

US Air Force och Grismaffia i Pepparkakor!

Idag var det dags för pepparkaksbak!
Har köpt deg från bageri:)

Förra året fyndade jag en massa pepparkaksformar på rean och nu
var det dags att använda dom!
Lite roligt med nya figurer så som giraff, krokodil, isbjörn, lejon, kamel m.m.


Här är mina favoriter, flygplan och minigris:D 

Gäller att få med så många som möjligt på en och samma deg. 

Grismaffia!


Vad tycks om min imitation av US Air Force? 
US Air Force - Pepparkaksplan

Ibland blir pepparkakorna väldigt bra! 
Och ibland lite mindre bra :D 

Måste erkänna att jag ändå blir trött på att baka 
pepparkakor, efter ett tag känns det som 
att degen aldrig tar slut...
Men det gjorde den!
Och så här MÅNGA pepparkakor blev det:D

Ha en fortsatt mysig Lucia!!!
Tänk på mig som fyller 25 och ½ år idag;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar