lördag 19 november 2011

Thomas Sabo, tentaresultat och jättekanelbulle

Helgen kan inte börja bättre!
Igår fick jag presenter av Daniel.
Här är ett äpple från Tyskland med klyftor av choklad.

Så här såg det ut!

Sen var det söta små klyftor som såg ut att vara helt fantastiskt goda
och underbara i smaken... vi trodde det skulle vara en härlig
upplevelse att få trycka i sig allihop!
Men FY FAN va äckliga de va!!!
Smakade konstgjort äpple med riktigt äcklig chocklad!
Blä!
Det åkte i soptunnan innan vi han blinka :)
Sen fick jag den här lådan!
Blev helt överlycklig innan jag ens öppnat den:D 

Det var ett par supersöta örhängen från Thomas Sabo!
Tack älskling ;) 

Imorse åt vi en härlig frukost TILLSAMMANS.

Igår skrev många i klassen på Facebook att de hade fått sina betyg på
de senaste tentorna, men jag hittade inte några resultat!
Höll på att bli tokig igår kväll!
Imorse tänkte jag att nu måste jag hitta resulaten!
Jag visade Daniel vart jag var och letade sen började han klicka runt och
helt plötsligt fick han fram det ena tentaresultatet, som jag klarade,
sen var jag nervös för externredovisningstentan!
När han klickade på den fick jag en kall kår i koppen -
jag klarade den tentan med!!!!
UNDERBART HÄRLIGT! :D
Jag blev så otroligt glad och lättad!
Daniel sa att då passar det bra med en överraskning till.
Va? Men det är ju jul snart?
Ja, men vaddå, du klarade ju tentorna! :D

Jag fick den här påsen och fattade inget alls?! 

Det var ett Thomas Sabo smyckeskrin! 

Lycka igen! 

I eftermiddag åkte vi in till stan men innan det tog jag en bild på
"vattenfallet" på baksidan av Daniels lägenhet: 
Det är riktigt kallt här!

Vi fikade lite på stan... 
Kallas också MER - i Sverige i varje fall :)

Blev en JÄTTE kanelbulle också!
Mums!

Ikväll har vi bokat bord och det ska bli så gott med massa god mat:)


3 kommentarer:

  1. Vilket supersnyggt smyckeskrin! Matchar de söta örhängena bra :-).

    SvaraRadera
  2. Vilken riktigt myshelg ni har! Underbart!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag blev så glad för smyckeskrinet! :D Allt är väldigt mysigt, men idag bor vi bland molnen, man ser bara fem meter framför sig:) Men det är mysigt det med!

    SvaraRadera