fredag 18 november 2011

Framme i Norge

Usch! Det var inte roligt att köra bil i Norge idag...
Helt plötsligt var det totalmörkt och dimmigt som i en filbunke!
Men till slut har jag nu kommit fram till Kongsberg, fick en lite chock när jag tittade
ut genom bilfönstret och det var helt vit. Inte av snö, utan frost.

Än så länge är det bara jag i lägenheten, Daniel är på väg. Hörde från honom senast när han
satt i taxin på väg hit och det var väl för 1 ½ timme sedan så han är nog här när som helst.

Jag har hunnit plocka upp all mat, tänt ljus...

... och kört igång det minililla elementet på MAX, det är sjukt kallt i lägenheten och
jag glömde raggsockor... :(
Nee nu får Daniel ta och komma hit, så här kan det inte va!
Ska jag sitta och vänta på honom i hans lägenhet?? 
Imorgon ska vi ut och titta runt lite tänkte jag, får ta några vinterbilder för
 att kompensera den milda höst/vintern där hemma:)
NU KOM DANIEL MED TAXIN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar