söndag 20 november 2011

Buuu för play - kanalerna!!

Nej, nu blev jag riktigt arg!
Här tänke jag att jag och Daniel skulle ha det lite mysigt och kolla på
"Så mycket bättre" från igår...
Men vad händer??
Jo, jag går in på tv4play.se och ska starta igång programmet men då kommer
det här upp:
"Videon är av rättighetsskäl bara tillgänglig i Sverige"
WHAT!?!?!
Men hur hade Sverige tänk att jag skulle klara mig här i Norge om
jag inte kan kolla på svenska program på Play???
Det är nästan så jag är sugen på att gå vidare med detta... vem snackar jag med?
Blir så förbannad!
Visst, visst jag kan förstå att Sveriges kanaler är lite rädda för Norge i och med
att de snor alla deras program så som Ullared, Böda Camping och Sofias Änglar...
Men ändå - hela grejen med Play är väl att ALLA ska kunna se programmen när som helst??

Okej, nu har jag lugna ner mig lite...
Daniel och jag var i varje fall ute på en liten promenix vid huset som vi köpt.
Det är inte byggt ännu, men vi tänkte kolla hur det går för bygget av de andra husen.
Dock var det en väldigt dålig dag idag eftersom vi "bor" i molnen...
och man ser typ inget alls...
Får hoppas på att det är lite bättre imorgon så jag kan ta lite bilder :D
Vi ska ha lite myskväll ikväll för vi firar 2 år och 9 månader idag ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar