fredag 18 november 2011

ÄNTLIGEN!!!

Nu vågar jag säga det!
För nu är allt klart och planerat!
Idag, nu om ett par timmar, kör jag till Norge och Daniel :D

Efter många om och men har vi äntligen lyckats få till en helg
att träffas innan jul!
Jag har ordnat så att jag kan vara i Norge tills på tisdag.
Och Daniel ska köra "hemmakontor" på måndag, så vi får en hel
söndag + söndags KVÄLL + måndag OCH måndagskväll :D
HELT OTROLIGT!
Nu fick jag precis ett sms från Daniel om att han kommer flyga direkt från Tyskland till
Oslo, annars skulle han mellanlandat i Amsterdam, så han kommer hem tidigare
än planerat.
Vi kommer troligtvis komma till Kongsberg ungefär samtidigt :D
Nu ska jag äta lite och sen iväg och handla, efter det är det bara jag
och Pärlan tillsammans i fyra timmar! Underbart :)
Kommer krama sönder Daniel när jag ser honom!

Ha en underbar helg!:D



2 kommentarer: