torsdag 13 oktober 2011

Världens bästa överraskning!!

Jag har inte riktigt vågat skriva här i bloggen om detta ännu
 eftersom allt är så osäkert med Daniels jobb.
Ena stunden kan han säga att han kommer hem
och i nästa så måste han istället ut på ett jobb.
Men denna gången VET jag att han kommer hem
för han sitter just nu i bilen på väg hit!!!

Det var inte planerat att han skulle komma den här helgen - också för
nästa helg är han planerat att åka hem - så vi får helt
plötsligt vara med varandra två helger - i rad!!

Men, denna helgen är min jobb helg, vilket innebär jobb
fredag, lördag och söndag.
Plus att det är skola HELA dagen imorgon.
Men något som Daniel inte vet är att jag har en överraskning.
Jag sa till honom att det inte är en 'sak' men att överraskningen är
ganska så stor :)
Jag har nämligen sett till att jag kan vara hemma från skolan imorgon! :D
Så vi kan vara tillsammans hela dagen! (sen jobbar jag bara på kvällen)
Kommer bli helt underbart!!!

Nu till en helt annan sak.
Har du inte köpt ett Rosa Band ännu?
Gör det!
Tänk att nåt så litet kan göra så mycket :)
Och det som är bra med Rosa Bandet är att om man tappar
det får man köpa ett nytt... förra året blev det 3 st ;)
Får se hur många det blir i år :D

4 kommentarer:

  1. Vad härligt att ni får en 'extra dag' Gör den till något riktigt bra :-) Puss på er! <3

    SvaraRadera
  2. Det är helt underbart härligt! Japp, dagen blev full planerad redan på hemvägen efter att jag hämtat Daniel och att han fick reda på överraskningen :D

    SvaraRadera
  3. Vad snyggt årets rosa band var. Ska nog ta och köpa mig ett vid tillfälle.

    SvaraRadera
  4. Jaa gör det :) finns ju massa olika möster!

    SvaraRadera