tisdag 11 oktober 2011

Media Babe!

Just nu är det
plugg plugg plugg plugg plugg
plugg plugg plugg plugg plugg
plugg plugg plugg plugg plugg
plugg plugg plugg plugg plugg
plugg plugg plugg plugg plugg
plugg plugg plugg plugg plugg
som gäller.
I pipelinen hittar du ämnen så som
 Konsumentbeteende :/ och Externredovisning II :////

Men jag MÅSTE bara slita mig från all hemsk litteratur för
att tipsa om en helt annan FANTASTIK bok!
I helgen när jag var hemma fick jag den här av
min kära moster:
Media Babe!!!
En helt underbar bok!
Började läsa den igår och kan knappt sluta.
Jag är inte mycket för såna här tramsböcker egentligen men
den här DEN HÄR är helt grym!
Lär dig hur du syns i mängden, fokus på oss tjejer och hur vi ska
ta oss fram på bästa möjliga sätt.
Se till att synas i CV- högen när du söker ett jobb.
Sen finns det lite annat smått och gått som
"Fem steg att bli bra i TV trotts att du är livrädd."
- kommer man säkert ha användning av när man
blir världskändis eller nått :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar