fredag 14 oktober 2011

10 000 mil! Bröllopsdojjor! Och MASSA bullar

Helt underbart härligt att få vakna upp jämte Daniel imorse.
Jag njuter av varje sekund:)

Fick mina efterlängtade presenter idag, som Daniel köpte
när han var på jobb i England.
Blev så glad, mössan och halsduken va jättefina!


"Syns märket?" Det var viktigast ;) 

Daniel tog 2.000.000 bilder så tillslut fick jag nog :D 

Vi åkte iväg på en liten shoppingtur eftersom jag var ledig från skolan.
Hittade de perfekta skorna till bröllopet, som vi ska på i nästa vecka :)

I dag var det en VÄLDIGT stor dag för min Pärla. 
99997 km.
 
99998 km.

99999 km

10 000 mil!!!
Och många fler kilometer och mil kommer vi få tillsammans :)
Hon går som ett spjut! Pigg som tusan!

Ikväll jobbade jag, det gick riktigt bra tills vi skulle gå hem
och jag bara skulle lämna ett trasigt paket med havregryn i "krossen" då gick 
hela påsen sönder... 
Oopps!
Fick bli en lapp till morgongänget "Ursäkta, kvällisarna":)

När jag kom hem blev jag sååå glad och överraskad när min
älskling hade stått och bakat bullar hela kvällen :D
Det var sjukt gott!! 
Puss på dig Daniel:)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar