onsdag 5 oktober 2011

Utskälld för lite snack om fika och Iphone 5...eller 4S

Ojoj vilken härlig utskällning jag fick idag!

Jag och min grupp satt i biblioteket och jobbade med ett arbete.
När klockan var 12.10 gick två tjejer från gruppen iväg för att äta medan
jag och Elinora satt kvar för att jobba vidare och kolla lite på nätet.
Vi pratade om hur kul det va att alla Iphone- fans hade gått och hoppats på
en Iphone 5 och jag tycke det var så sjukt kul att
 Appel går ut med en Iphone 4S istället. (S som i Samsung Galaxy S??)

I varje fall, jag berättade också att det hade blivit en diskussion om en bakelse
på min facebook eftersom den såg ut som en dildo.
Vad tycker du ;)?
Helt plötsligt out of nowhere höjer en kille en bit bort sin röst:
"Eeey, du Appel-hatare och snacka om fika människa, dämpa dig lite,
snacka gör man här bakom väggen!!!!!!!!" Han pekar på en avskiljningsvägg...
PMS - Någon??
Jag tittar förvånat på honom och tror att han skämtar.
Men han var helt allvarlig.
Jag sa:
"Men du, det är lunch!"
Han bara tittar på mig och jag börjar nästan skratta.

Herregud lilla människa, tänk att det blir en sån reaktion från någon
som aldrig blev älskad som barn av mamma och pappa...
Tänk att han måste reagera så när han har suttit och hoppas på att den nya
 Iphone 5 skulle komma ut
 och nu när någon pratar om det känsliga ämnet rann hans bägare över.
Usch, tycker verkligen synd om honom.... eller INTE!
Sjukt kul var det! Skrattade gott ett bra tag efteråt.

Nog om det, tillbaka till lite viktigare saker :)
Daniel har pratat en massa om en jättehamburgare som han
har käkat några gånger i England.
Jag sa till honom att han måste ta en bild för att bevisa att den
är så stor som han säger.
Okej då den var ganska stor :D

Även om jag och Daniel ser varandra med jämna mellan rum på
Skype är det ändå helt underbart att få se honom på bild!

Idag har han åkt till ett nytt ställe i England, Falmouth.
Han ska förhoppningsvis bara vara där en dag för att
sen åka tillbaka till Portsmouth. 

Falmouth = röd plutt
Portsmouth = lilla plutt

2 kommentarer:

  1. haha.. ja vissa kan överreagera på lilla minsta=)

    SvaraRadera
  2. Ja jisses, vilken kort stubin en del har! :D

    SvaraRadera