lördag 8 oktober 2011

Paradis - blandat med plugg!

Mitt paradis på jorden är ute i stugan hemma hos mamma och pappa!
Hade jag kunnat välja hade jag bott här jämt :)

Idag blev det lite pluggande mit i mitt paradis... men det får väl vara ok då.
Har haft riktigt ont i ryggen nu i några dagar, så det bästa är att stå.
Min fiffiga lösning till det var att vända upp-och-ner på en balja och ha datorn på den
- perfekt!

Det är ganska lugnt att plugga när man har en go´utsikt framför sig.

Hel härligt höstväder!
Snart är det dags för en promenix. 

Daniel kommer hem till Norge nu på måndag, så som det var sagt från början.
Tidigare hade han fått reda på att han skulle varit kvar i England i
en vecka till men det blev ändrat, igen.
Nästa vecka är det bara 1 ½ vecka kvar tills han kommer hem till mig!!
Då har vi varit ifrån varandra i 4 ½ veckor, över en månad!
Snacka om att jag längtar efter honom :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar