söndag 16 oktober 2011

Söndagar Suger

Då har ännu en helg gått, snabbt som f*n.
Daniel åkte i eftermiddags, jag lämnade honom på centralen innan
jag åkte till jobbet.
Fick ett sms av honom lite senare "...jag önskar att vi bodde i Norge nu.
Då hade vi kunnat haft söndagsmys" och det är verkligen så.
Söndagar är den värsta dagen som finns när man har distansförhållande.
Allt som man har haft under några dagar bryts upp och man blir nere och deppig.
Tänkt att få en söndagskväll tillsammans... det finns inte på kartan för tillfället.
Jag vet att jag tänkte det flera gånger efter förra gången vi hade distansförhållande
och när vi sedan flyttade ihop - att jag njöt så sjukt mycket av söndagarna och
söndagskvällarna...

Så klart att många tycker att söndagar är
pest eftersom det ofta är jobb/skola på måndagen efter.
Men det är sååå mycket värre att veta att den man älskar
ska åka hem och att man inte kommer ses på ett bra tag...
Surt.
Men som tur är VET jag att Daniel kommer igen redan nästa helg och det
underlättar verkligen det jobbiga på söndagar:)

Japp, som sagt lite jobb var det ikväll och dagens bild blev denna:
En bagge (baguette) med kabbe (Kabanos) och en kokt.
Samt lingondricka = Gourmet mat! ;D

Ha nu en fortsatt härlig söndagskväll, njut av att ha din partner nära.
Är du själv som jag, ät lite extra chips, det är du värd! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar