måndag 10 oktober 2011

Bröllopsklänning

Nu hoppas jag att det inte har blivit några missförstånd om att
det skulle vara en "bröllopsklänning"-klänning, utan jag har fått min
klänning som jag ska ha när jag och Daniel ska bröllop om ett par
veckor ;)

Här är klänningen på modellen på Bubbleroom.

Gillade den plommonlila färgen!

Så här såg den ut live på mig :)
Lite färgskillnad kanske (beror nog på ljuset och fotografen), men
jag är så nöjd och den passade perfekt!
Såg att mina badrumshanddukar hade exakt samma färg, haaha.
Kan ha en som en scarf ;)

Lite på tal om Daniel så är han i Amsterdam just nu och väntar på
att flyget ska åka mot Oslo.
Han skulle vänta där i 4 timmar!
Men det verkade som det går bra ändå, han har ju så klart
sin Mac med sig och tillsammans med den kan han lätt bränna 4 timmar:D

3 kommentarer: